Voor de meest kritische hardware en diensten in de IT-omgeving bieden we een mogelijkheid om deze onder te brengen in een Service Level Agreement oftewel SLA. Samen kijken we naar de wensen voor support binnen jouw bedrijf. Bij L’Unité staan we graag altijd voor jouw business klaar. Om de kwaliteit en continuïteit van onze dienstverlening te garanderen bieden we SLA aan. Binnen een SLA maken we afspraken over de volgende onderdelen:
- Beschrijving van de afgenomen diensten
- Serviceniveaus van de diensten
- Taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden van de partijen
- Procedures met betrekking tot de communicatie tussen partijen
- Bereikbaarheid servicedesk
- Beschikbaarheid
- Back-up en restore
- Incidentbeheer
- Beschikbare spare parts
Flexibiliteit & bereikbaarheid
Onze flexibiliteit maakt ons uniek! We staan altijd klaar voor onze klanten, waar of wanneer dan ook. Jouw bedrijf heeft ons nodig, wij zijn beschikbaar.
Kennis & ervaring
Sinds 1991. Met onze kennis en jarenlange ervaring in IT kunnen we ieder bedrijf voorzien van een uniek en passend advies.
Advies op maat
Jouw toekomst, onze zorg! Vanuit de wensen, doelen en ambities van jouw bedrijf adviseren wij voor elk IT vraagstuk.
Benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Neem contact met ons op